Cafe {W}

Tuesday, February 14, 2012

Vintage vješalica

Ovo je prva vintage stvarčica koju sam napravila, vješalica od komada drveta koji je zapravo stari suvenir iz zoološkog vrta, vintage već sam po sebi...Gdje i kako nabaviti sve stvari koje ti trebaju za izradu nečeg ovakvog, tu sam potrošila zapravo najviše vremena, kad se jednom ufuraš, ide...
Dakle, motiv na slici sam isprintala na riževom papiru (iako je muž tvrdio da je to nemoguće i stvarno mi je u drugom pokušaju skoro uništio printer u knjižnici, ups- moram nabaviti svojega) i fiksirala sa decoupage ljepilom, vitice sa strane su iz glet mase za drvo (sa šablonom naravno), i završni lak na akrilnoj osnovi. Aha, i drvene kukice su iz Bauhausa, jedne od mojih najdražih trgovina (i Prometej naravno)...
Sve u svemu, mislim da je ispala prilično u redu za prvi pokušaj...


                                          

No comments:

Post a Comment

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...