Cafe {W}

Monday, March 5, 2012

Makeover stare lampice

Ova dosadna (ali praktična) stara lampica je bila skoro već u smeću kad sam je ja spasila i odlučila da je pokušam poljepšati...Da li mi je uspjelo presudite sami...Šteta što je nisam slikala prije makeovera da vidite razliku, bila je crna i imala je nekakvo sjenilo (vjerojatno metalno)...Ja sam je obojala u bijelo i decoupageirala sa salvetom sa motivom mini ruža, ali ni tada nisam bila potpuno zadovoljna- ova lampica  zaslužuje sjenilo! I pošto mi je ova žica strašno cool- tzv. chiken wire, sam morala probati...Može se dobiti u hoby trgovini (ali meni je bila preskupa) tako da sam je našla  u Merkuru gdje je prodaju na metre- dosta jeftinije. Jedini problem je, pošto sam je ja odrezala, da na jednoj starni nema završnog ruba i prilično je oštra tako da se mora paziti da se ne ureže.. Pa još jedna mašnica od lijepe vrpce za zaključni romantični dojam..
Pozdrav!




Tale dolgočasna ampak praktična stara lučka  je bila že skoraj v smeteh, ko sem jo rešila in se odločila, da jo polepšam...Če mi je uspelo, presodite sami...Škoda, da sem jo pozabila slikati pred makeoverjem , bila je črna in imela je senčilo (verjetno metalno). Jaz sem jo obarvala v belo in decoupeigirala s servieto z motivom mini vrtnic ampak tudi takrat nisem bila zadovoljna - tale lučka si zasluži senčilo! In ker mi je ta pocinkana žica zelo cool- ti. chicken wire, mogla sem poskusiti... Lahko se jo dobi v hoby trgovinah (ampak meni je bila predraga) tako, da sem jo našla v Merkurju kjer jo prodajajo na metre dosti cenejše. Edini problem je, ker sem jo jaz odrezala, da na eni strani nima zaključnega roba in je precej ostra in se lahko ureže... Potem še ena pentlja iz okrasnega traku za končni romantični vtis...
Pozdrav!







1 comment:

  1. Sad imaš jedinstvenu i unikatnu lampu!
    Tamo gdje žica bode, probaj nekako obložiti sa nečim. Pitaj Niku, on će sigurno znati. Mora biti i za taj dio neko rješenje...

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...