Cafe {W}

Tuesday, October 9, 2012

Finally me - nagradica

Kao što kaže naslov posta- evo me napokon natrag! Ne znam kako kod vas, ali kod mene vrijeme leti! Ne mogu vjerovati da me nije bilo više d tri tjedna. Renoviramo stan (još uvijek radovi traju i dok ovo pišem sve oko mene je razbacano i moj osjećaj za estetiku strašno pati), odnosno radove izvodi moj muž, moja uloga je potrkalo za sve i glavna čistačica, tako da sam bila bez kompjutora sve ovo vrijeme, ponekad bi malo povirila što radite sa muževog laptopa i sad imam toliko toga za nadoknaditi...
Ali najprije neki stari dugovi, tj. preuzimanje nagrade koju sam dobila od naše drage Sonaj, svestrane blogerice koja me uvijek ponovo oduševljava svojom kreativnošću i produktivnošću i koja nikad ne spava! Još jednom  veliko hvala što si mislila i na mene:))











Pravila su sljedeća:

1. Preuzeti nagradu i postaviti ju na svoj blog.
2. Zahvaliti se onome tko vam je nagradu dodijelio.
3. Proslijediti nagradu na 5 drugih blogova koji imaju manje od 200 sljedbenika.


Sada, što se tiče proslijeđivanja nagrade, pošto ionako kasnim i vjerojatno vas je velika većina nagradu već dobila, ja je dodijeljujem svim svojim dragim blogo prijateljicama čija me kreativnost i smisao za lijepo oduševljavaju i koje svaki dan s veseljem čitam. Hvala i vama što me čitate:-))
A sad moram malo nadoknađivati, veliki pozdrav svima!

18 comments:

  1. Znam kako je kada se nešto renovira: kaos na sve strane, kraj se ne vidi , a na kraju dana padaš s nogu.Izdrži još malo, a onda ćeš uživati u svemu:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Samo poznavajući svog muža koji je strašan perfekcionist i užasno spor bojim se da neće biti tako brzo...Do Božića ću izdržati:))

      Delete
  2. Replies
    1. Jedva:)) Ali nisam više izdržala bez kompjutora, ovisnica, šta ćeš:))

      Delete
  3. Dobro nam došla natrag... nek ti završe radovi što prije da nam ponovno pišeš lijepe postove :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Marinice:)) Potrudit ću se, imam stvarno puno toga, glava mi je puna ideja!

      Delete
  4. Dearest Jagoda,

    Never excuse yourself for lack of time; naturally family and home go first! YES, it is also my problem, lack of time. I wish we had 48 hours in a day. Congrats with your award; you deserve it.
    So you have been working on your home. If you check back a few posts, below the posts from 'My Blog Archive' (scroll all the way down) you find two posts about the construction of our Rose Suite. My husband dug out 60 metric tons of dirt for building a guest apartment. Talking about back breaking hard work...!
    Have a great day and success with your nest.
    Hugs to you,
    Mariette

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am trying to be patient but it seems like it's taking ages, dust and mess it's driving me crazy:))
      I have seen your post about the construction of your Rose Suite. Your husband did an amazing job!
      Thank you for your lovely comment, have a great day also, a lot of hugs:))

      Delete
  5. Drago mi je da si se vratila! Jedva čekam da vidim fotografije renoviranog prostora! CMOK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost ne renoviramo sve nego samo dio tako da fotke cijelog stana vjerojatno neće biti na blogu, samo za tebe:))

      Delete
  6. Samo napred sa sređivanjem, ja sam tu fazu prošla. Radovi su trajali mesec dana. Preživela sam. Kako? Ne znam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako, traje ovo već više od tri tjedna, a kraj se ne nazire nikako! Preživjeti ću uz male pauze kao npr. sakupljanje kestena u šumi sutra:))

      Delete
  7. Nadam se da će biti sve tip-top nakon renoviranja i da će biti koja sličica:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, teško, jer nažalost ne možemo sada obnoviti sve tako da će dio ostati još uvijek nedovršen i ne previše fotogeničan...

      Delete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...