Cafe {W}

Tuesday, January 15, 2013

Kušinomanija

Ovaj termin, kušinomanija, sam posudila od Melanzane, bo mi je tako simpatičan da nisam mogla odoliti:)) Dakle, i mene je prije nekog vremena uhvatila ta famozna kušinomanija, i mogu reći da je to prilično zabavna stvar... Nije zarazna (barem mislim), ali ako osjetite simptome evo što morate napraviti:) Najprije sašijte ili kupite navlaku (ja sam obe varijante), odaberite motiv koji bi htjeli imati (nešto što vam neće brzo dosaditi) i isprintajte ga na laserskom printeru (knjižnice su odlična mjesta za to). Ja sam odabrala sve crno bijele motive jer mi takvi najbolje ispadnu, sa bojama nisam imala dobra iskustva na tkanini. Tehnika koju sam koristila je transfer acetonom (mislim da je to svima već dobro poznato). Sa nekim motivima nisam bila zadovoljna tako da sam jednostavno okrenula drugu stranu navlake...U planu imam još točkice, ali o tome drugi put.
Pa krenimo redom...








Ovo su motivi koji mi se nisu najbolje svidjeli na kraju...ali da vidite...










Do sljedećeg čitanja, pozdrav!

26 comments:

  1. Ovo je prekrasno! Odlična ideja! Prekrasni su, čak i oni koji se tebi nisu svidjeli! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga! Eto, nekako mi se nisu uklopili:)

      Delete
  2. Odlični su svi! Super se vide! Lijepi motivi :))

    ReplyDelete
  3. svi su lijepi, a najviše mi se svidja kruna (ne znam zasto tebi ne?!) i onaj s inicijalima!!! Dobra ideja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivana! Kao što sam prije spomenula, nije mi se uklopila na kraju, a niti mužu se nije svidjela, ponekad su potrebni kompromisi:))

      Delete
  4. Svi odreda predivni... ne znam kojeg bih izdvojila, stvarno su ti odlično ispali... i sama poželim napraviti nešto slično, samo ne znam kako se transfer održi prilikom pranja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Eda:) Kao što je već Melanzana spomenila, prije transfera ga je potrebno oprati jer se prilično stisne, a poslije ga ja normalno perem na 30 stupnjeva..

      Delete
  5. odlični radovi!
    i mene isto zanima pranje...

    ReplyDelete
  6. Bravo draga!!!!!
    Jako je bitno da su navlake pamučne da bi se print lijepo preslikao.
    Isto se može napraviti i s peglom, malo je zeznuto jer treba pogoditi pravu temperaturu...meni je draže i lakše s acetonom.
    A što se tiče pranja drage moje, problema nema, neće se isprati....
    Možete ih prati na ruke ili u perilici na niskoj temperaturi..
    Još bi vam preporučila da jastučnice prije transfera obavezno operete...i to samo zbog toga jer će se sigurno materijal malo stisnuti..ući use...reklo bi se, hahaaa...
    pa bolje da se to dogodi prije transfera...
    Za sve daljne nedoumice u mom profilu imate moj e-mail...slobodno pitajte..rado ću pomoći....nemojte se sramiti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Melanzana! Ti si stvarno kraljica transfera, kao što je napisala Biljana:) Zahvaljujući tebi sam se sve naučila:)

      Delete
    2. Sve sam pažljivo proučila, hvala i Melanzani i tebi na detaljnim uputama...
      p.s. još kad bi se i ja malo skupila prilikom pranja, to bi bilo to:)

      Delete
  7. Ovo jos nisam iskusala,ali bih volila, izgleda fenomenalno.Tko ima pitanja, tu je nasa kraljica transfera melanzana:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Biljana! Isplati se probati, jer su mogućnosti neograničene, a acetonom raditi nije teško kad jednom uđeš u štos!

      Delete
  8. Svidja mi se naziv kusinomanija, a jos vise ova tehnika. Bas cu je malo vise istraziti...

    ReplyDelete
  9. Ova tehnika mi se baš sviđa. Jastuci ti lepo izledaju. Ja sam probala sa acetonom, ali ne na tekstilu. Možda mi zato nije najbolje ispalo.

    Motivi su lepi i moraću da probam. Svašta sam sebi zadala ovih dana, dok sam ležala i tamanila slatkiše. Samo, ako mi uspe, kod nas će sledeći motiv biti neka tvrđava ili piramida.

    ReplyDelete
  10. Evo sada vidim kako nisam poslala komentar prije par dana , a pisala sam...Divna tehnika..Nisam nikada radila..Voljela bih probati:) Imaš blogonagradu na mom blogu:)

    ReplyDelete
  11. Fantazija! Probala sam jednom ali nisam bila nikako zadovoljna. Kako je sve ovo ispalo tako dobro. Odlican otisak, posebno kruna

    ReplyDelete
  12. Ja sam oduševljena,već neko vrijeme se pripremam ovoga poduhvata,pa nikako skupiti dovoljno vremena i hrabrosti,ali budem.Svi su mi jako lijepi jastučići,ali onaj sa krunom mi je vrh:)

    ReplyDelete
  13. Evo mene opet...navrati do mene čeka te blog nagrada!!
    Ćao.

    ReplyDelete
  14. Ajme koliko ih je :) Al super izgledaju!

    ReplyDelete
  15. Hy ! I found your blog on Ana's blog from Carpe Diem and I decided to become a follower. I Liked a lot the idea of acetone transfer and I please,please beg you to explain the technique since is the first time I heard about it.Hugs, Cristina

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...