Cafe {W}

Tuesday, February 26, 2013

Kod mene je još uvijek potpuni zimski ugođaj, nisu čak niti visibabe provirile ispod snijega kojeg je samo u subotu napadalo oko 40 cm. Ovu veljaču imam osjećaj da samo metem snijeg sa stepenica, dvorišta i pravim puteljak do komposta. Iako, jučer je cijeli dan sijalo sunce, nakon ne znam više koliko dana bez njega, što nam je bilo dovoljno za otvaranje sezone roštilja! (Hvala našem dragom hedonistu Urbanu na takvim odličnim idejama:))
Hm, zašto sada tako veliki uvod o vremenu? Jer mi je zima nedjeljivo povezana sa toplim vunenim šalovima, kapama, rukavicama...odnosno svim pletenim, kvačkanim stvarima koje na puno blogova tako lijepo i marljivo izrađujete da ste me inspirirale da i ja probam... Iako niti približno tako uspješno, moja vještina kvačkanja je tek nespretno početnička. Ali nema veze, uspjelo mi je ono što sam htjela, iskvačkala sam navlakicu za postolje lampe i za šalicu!
Pa sad vi recite što vam se čini, meni je baš fora (u nedostatku bolje riječi). Prava zimska lampa, a na proljeće može skinuti svoj kaputić:)







22 comments:

  1. Ne znam da li mi je lampa lepsa sa odecom ili bez:)A za solju sam oduvek zelela da isheklam za sebe,ali jos nije doslo to vreme:)))Da li zaista gajis kompost,ja bih rado procitala i nesto o tome:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Bojana, ja ti nisam baš neki stručnjak za kompost, u biti je od svekrve, ja ga samo koristim za bacanje organskih stvari iz kuhinje i za gnojenje vrta. Znam da se sastoji iz dva dijela, dok jedan miruje i "radi" kompost drugi je u upotrebi. Mislim da se mu dodaje i zemlja i još neke veće stvari kao grane, a prije upotrebe se mora prosijati kroz sito. To je sve moje znanje:)
      Baš je super piti čaj iz ovakve šalice, moraš probati, ako sam mogla ja, možeš i ti jer znam da imaš vrlo spretne ruke:)

      Delete
  2. Ha,za početničke korake uopšte nije loše!A lampe su ti neviđene..Samo natavi..znači da sada već možeš sebi i jednu traku za kosu da ispleteš;)

    ReplyDelete
  3. Odlično,prava zimska odelca:)
    Kad prođe zima uradiš nešto rupičasto i menjaš stalno izgled lampe.
    Pozdrav!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:) To bi znala ti napraviti odlično, ali mislim da ću se ja vratiti na drvo:)

      Delete
  4. Super je za zimski ugođaj u kući :)) Odlično izgleda za početnički rad !!

    ReplyDelete
  5. Em mi lepo izgleda, em mi je super ideja da presvlacis lampu po godisnjim dobima :) Dodji kod mene da se druzimo na EX YU party-ju. I ponesi lampu, u slucaju da nestane struje :)

    ReplyDelete
  6. ooodliiičnoo! volim ovakve stvari, i, kao što ljubinka kaže, možeš mijenjati izgled lampi kad god poželiš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ana-Marija! Lampi imam već toliko da mogu svaki dan drugu mijenjati:)Kako bi bio moj dragi sretan da ih nije toliko:)

      Delete
  7. Super je. Kad pogledaš ovo, poželiš da zima potraje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, ali radije ne, moram onda neku proljetnu lampu napraviti:)

      Delete
  8. kako je slatka šalica! Svaka čast na trudu, isplatio se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivana! Bilo bi super kad bi uvijek bilo tako:)

      Delete
  9. Tako mi sve ovo djeluje preslatko,ovo je odlična ideja sa pletivom bravo za tvoje vrijedne ruke!..šaljem ti pozdrave i da ti što prije prve proljetnice pokažu svoje lice:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Nely, nadam se da hoće, snijeg se topi prilično brzo! Lijepi pozdravi i tebi:)

      Delete
  10. I meni je fora, kao kaputic ili vestica, super izgleda!:-)

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...