Cafe {W}

Wednesday, October 23, 2013

Ogledala za povratak

Zdravo svima!

Znam, znam, duuugo me nije bilo i propustila sam puno vaših divnih postova, ali nisam mirovala sve to vrijeme...Bila sam na puno umjetničkih sajmova, upoznala puno zanimljivih ljudi, bilo je jako zanimljivo...Sada je malo zatišje pred Božićem, vrijeme da se malo srede dojmovi i razmisli što i kako dalje...U jedno sam sigurna, samo naprijed pa što god bilo! Uglavnom, otkad objavljam radove na svojoj facebook strani sam zanemarila nekako blog, jer mislim da je ionako sve već na netu pa čemu se truditi, ali nedostajalo mi je naše druženje tako da, evo da vidite da sam još kreativna i puna ideja.

U zadnje vrijeme sam puno eksperimentirala sa naplavinama,donijela sam ih cijeli auto iz Dalmacije, i nitko se više ne smije, svi su se navikli da ja vozim drva preko granice :) Stvarno mi se sviđa kako izgleda sirovo neobrađeno drvo u interijeru tako da sam između ostalog napravila i ova dva ogledala i ne mogu se odlučiti koje mi je ljepše...








Da ne bi bilo sve sirovo drvo nužno je dodati imalo romantike...






Hm, možda ipak još malo romantike...svaka dama apsolutno ne može bez ručnog ogledala...a sa pravim salvetama sve je moguće...





O.k. biti će dosta za danas...do sljedećeg druženja uživajte u ovom prekrasnom vremenu i jeseni!

15 comments:

  1. Jagoda, ogledala su ti prelijepa. Sviđaju mi se i od prirodnog drveta kao i romanticna :)

    ReplyDelete
  2. stvarno su lijepa, a tek ono što se odražava u njima :)

    ReplyDelete
  3. Draga Jagoda baš si nedostajala,i tako mi je drago da si ponovno tu,ova ogledala su mi prekrasna sve do jednog,i drvo i romantični štih baš su posebna.
    Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  4. Hvala cure, malo sam se ulijenila ali sad kad stisne zima opet se družimo više <3

    ReplyDelete
  5. ova sa "sirovim" drvom su mi uau... predobra!!

    ReplyDelete
  6. Ko sme da se smeje? Pa, kad bi oni videli šta ja vozim preko granice ne bi mogli da dođu sebi!

    Sve to ima svoju svrhu i lepo će se upotrebiti, a eto i dokaza za to.

    ReplyDelete
  7. Drago mi je da si ti u svom elementu i da se radi..Sve ti je ovo prelepo na svoj način,meni se sviđaju malo više ove romatičarske sitnice:))

    ReplyDelete
  8. ogledala su predivna! isplatilo se nanašati drvca... rezultat je perfektan! ako napraviš još koje mogao bi i koji giveaway pasti...? ;) držim fige hihihi

    ReplyDelete
  9. Izuzeno lepa ogledala, jedinstvena, bravo!

    ReplyDelete
  10. Prvo ogledalo sa naplavinama mi je super :) Pozz

    ReplyDelete

  11. trebate hitan zajam?/ako da, omogućuje čuti vaše mišljenje sada, mi smo još uvijek na facebooku, za pozornost putem e-maila ...<handasyn.loanservicesltd@gmail.com

    ReplyDelete

  12. trebate hitan zajam?/ako da, omogućuje čuti vaše mišljenje sada, mi smo još uvijek na facebooku, za pozornost putem e-maila ...<handasyn.loanservicesltd@gmail.com
    ,,

    ReplyDelete
  13. Pozdrav,
    Ovo je obavijestiti javnost da je gđa Becky Ovia,a privatni zajam zajmodavac ima otvoriti financijsku priliku za svakoga u potrebi bilo koje financijske pomoći. Mi dati kredit na 2% kamatne stope za pojedince, poduzeća i tvrtki pod jasnim i razumljivim uvjetima i stanju. kontaktirajte nas danas e-mailom na: (beckyovia99@live.co.uk)

    ReplyDelete
  14. Jeste li u potrazi za ulaganja i privatni kredit? Traži više nema, jer ste na pravom mjestu za zajam rješenja upravo ovdje! Majka Tereza kredit firma dati kredite tvrtkama i pojedincima na niske i pristupacne kamatnu stopu od 2%, kontaktirajte nas putem e-maila putem: (teresapedro200@gmail.com)

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...