Cafe {W}

Wednesday, January 1, 2014

Sretna Nova!

Uf, jedva sam se probila kroz sve vaše postove, nadam se da nisam koga preskočila...
Ja nekako  nemam običaj praviti rezime godine koja je završila, bila je takva kakva je, ja se uvijek nadam najboljem i pokušavam se s optimizmom probijati kroz život, učim se svaki dan i zahvalna sam na tome, a najviše na dragim ljudima bez kojih sve ne bi imalo smisla (ili puno manje)...
Želim i vama najsretniju, optimizma punu, novog znanja, smijeha, putovanja, kreativnosti punu Novu 2014.!

Uz par sličica praznične dekoracije...(nešto mi se nije dalo previše ukrašavati kod kuće nakon sve dekoracije koju sam napravila za knjižnicu :))


















Pozdrav!

5 comments:

  1. želim ti ostvarenje svih planova u ovoj godini, puno novih projekata, novih "knjižnica"

    ReplyDelete
  2. Hvala Jagoda i tebi sve naj naj u Novoj godini!

    ReplyDelete
  3. Hvala i tebi srećna i kreativna 2014!

    ReplyDelete
  4. SVE NAJLJEPŠE U NOVOJ ŠTO SI MOŽEŠ POŽELJETI :d LP

    ReplyDelete
  5. Aaaaaa....pečurkice...jelkica....imam ih i ja..;))) Srećno i tebi!!:)

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...