Cafe {W}

Wednesday, April 18, 2012

Moja prva shabby vješalica

Evo, mislila sam da ovo neću nikad pokazati jer obično s prvim radovima čovjek nije nikad zadovoljan, ali što je više gledam, to mi se više sviđa...pa eto da vidite i vi...moja prva shabby vješalica...zahvale idu naravno Biljani shabby jer tamo je sve počelo...


...dakle, sigurna sam da svi već znate, šablone i kit za drvo, pa malo patine...
...da kukice ne bi bile obične, napravila sam kuglice od das mase...

...i moj stari arheološki šešir koji je odslužio svoje, ali kad ima toliko za reći...

3 comments:

  1. Hvala na posjeti i komentaru :)))
    Veseli me što ću imati prilike pratiti još jedan kreativan blog, a kolko vidim Biljana ima opasnu konkurenciju! Prelijepa shabby vješalica! Idem pogledati i ostale radove :)))
    Lijep pozdrav

    ReplyDelete
  2. Dobro je da si odlučila ovo pokazati jer ti je ovo jedan od najljepših radova!
    Molim te, ako budeš mogla, napravi meni jednu identičnu takvu..
    CMOK!

    ReplyDelete
  3. Super je vješalica, odlično se uklopila s oblacima u pozadini.Šešir ne bacaj ni za živu glavu-neka priča svoje i tvoje priče:)):)):))
    Veeeliki pozdrav!

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...