Cafe {W}

Tuesday, April 3, 2012

Shabby memo ploča

Ostaci drva od ulaznih vrata su super poslužili za okvir (vidi se da sam ga sama napravila, nije baš najbolji, ali kit za drvo može svašta) i kao ispuna meni tako draga pocinkana žica koju sam pričvrstila otraga sa letvicama. Memo ploče su super praktična stvar ne samo za poruke i podsjetnike već i za poigravanje s dekoracijom ili da nas jednostavno podsjećaju na drage osobe i posebne situacije i stvari na koje nas pogled ispuni toplinom...

...moje drage cure...


...najbolje prijateljice...cure falite mi...
                                            

...rođendanske čestitke...ovu je napravila teta Marinka, bravo...
...uspomena na sunce, more, ljeto, bezbrižnost...
                              

3 comments:

  1. Lijepo si to napravila i rekla i dala meni ideju za poklon !!!Podsjetnik na drage osobe:daaaa!!!Hvala na ideji:):))

    ReplyDelete
  2. Pa što reći na ovo...osim onoga da jako fališ i ti meni sve ostale riječi se čine suvišne...
    Ideja je divna, u oči mi je upala i štipalica :)

    ReplyDelete
  3. Predivna memo ploča,jako mi se sviđa kombinacija sa žicom,baš sam i sama razmišljala tako nešto napraviti..odlično zaista izgleda:)

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...