Cafe {W}

Saturday, June 23, 2012

Krilata lampa

Dobro, evo službeno sam u stanju lampomanije i baš me briga! Ovu lampu sam morala napraviti!! Zaljubila sam se u nju kad sam je prvi puta vidjela. O.K. sad sigurno ništa ne razumijete. Ova krilata lampa originalna je ideja i izvedba poznatog dizajnera Inga Maurerja. Moja je kopija po moje, od drugačijeg materijala :-))
Zamisao mi je sinula kad sam se pitala što zaboga napraviti od ove zakrivljene drvene palice koja bi bila inače neupotrebljiva. Krila su također drvena, na njih je nalijepljeno perje. Donji dio je jedini od željeza koje se je također našlo kod kuće. Priznajem, drvenu palicu mi je na to željezno postolje pričvrstio muž sa vijakom, bušilicu ipak ne upotrebljavam :-((
Eto, to je moja romantična krilata lampa! Želim svima lijep vikend!












a ovo je originalna lampa, jaaako skupa

12 comments:

  1. Replies
    1. O joj, hvala ti, sad sam u neprilici što da kažem, jer Ingo Maurer je vrhunski dizajner :-))

      Delete
  2. Jako lijep detalj,odlično si ju izradila zaista sve pohvale Jagoda:)

    ReplyDelete
  3. Dearest Jagoda,

    You and your husband worked as a great team! LOVE the idea of 're-cycling' items that are already in the home. Yours looks far better than the expensive original! Compliments.
    Love to you,
    Mariette

    ReplyDelete
  4. Slatka ti je i ova lampica...vrlo..

    ReplyDelete
  5. super ispalo i više mi se sviđa od originala jer je ovak visoka i bolje joj onda pristaju krila :)

    ReplyDelete
  6. odlično si to izvela i stvarno izgleda cool baš mi se sviđa, obožavam neobične stvari a ovo je stvarno originalno.. lijepi pozdrav

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...