Cafe {W}

Friday, June 15, 2012

Ogledalo

Da se malo odmorim od lampi (iako će biti toga još) odlučila sam dovršiti ogledalo u predsobi koje je neko vrijeme stajalo napola dovršeno jer nisam imala ideje kako ga završiti. Nijedna šablona mi nije pasala da bi ga ukrasila s kitom za drvo i tek nakon što sam vidjela kod Ede što se sve može sa das masom sam dobila inspiraciju. Okvir je inače  napravljen od četiri paralelno zaljepljene daske na koje je zaljepljeno samo ogledalo sa crnom sikom- poliuretansko ljepilo (mužev savjet). Na donjoj strani sam nalijepila držač za čajne svijeće i to je to...Eto, moram se pohvaliti, ovo je DIY projekt za koji nisam potrošila ništa, što je i inače moj cilj kod većine projekata...
Svima želim lijep i sunčan vikend! Pozdrav!











11 comments:

  1. Super izgleda, a DIY projekti su mi najlepša stvar. Takođe mi je lepo što mnogi nesebično dele svoje ideje, svesni da je svaki rad priča za sebe i bez rezerve su spremni da pomognu savetima.

    ReplyDelete
  2. Ovo ti je odlično, ideja s daskama je za pet:)

    ReplyDelete
  3. Bravo, Jagoda, baš me veseli što si se odlučila za vitice od das-mase, ogledalo ti je prelijepo!!! Nadam se da nećeš prestati eksperimentirati sa das masom:))

    ReplyDelete
  4. jao kako mi se sviđa odlično je

    ReplyDelete
  5. Jagoda svaki puta me stvarno iznova oduševiš,ovo ogledalo je predivno,zbilja predivno:)

    ReplyDelete
  6. Stvarno ti je ovo super ispalo :)
    Predivno izgleda ogledalo!

    http://artonmyway95.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ogledalo, ogledalce... predivno i prekrasno si ga sredila!!!!

    ReplyDelete
  8. Hvala vam na lijepim komentarima!! Najbolja su mi inspiracija!

    ReplyDelete

Hvala vam na posjeti i komentaru :-)) Potruditi ću se odgovoriti svima...pozdrav...